Gearriveerd - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Joëlle Soer - WaarBenJij.nu Gearriveerd - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Joëlle Soer - WaarBenJij.nu

Gearriveerd

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

08 Februari 2014 | Nicaragua, Granada

Lieve iedereen,

Na een laaaaaange reis van, al met al, ongeveer 26 uur ben ik dan eindelijk in m'n hostel in Granada gearriveerd. Nu is het net ochtend en zit m'n eerste nachtje hier er dus alweer op. Dus ik dacht laat ik meteen maar even een klein stukje schrijven om dit reisdagboek te openen.
Toen ik hier op de luchthaven in Managua aankwam was het 22.00 uur en nu is het 8.30 uur dus ik heb nog niet heel veel meegemaakt natuurlijk waar ik over kan schrijven.
De reis is wel goed verlopen, geheel volgens plan (gelukkig)! Ik werd in Managua van de luchthaven opgehaald door Donaldo, de taxichauffeur van On-Stag. Hij heeft me naar m'n hostel gebracht, waar ik de komende week zal verblijven. Het was nog een uur rijden van de luchthaven naar m'n hostel in Granada, maar dat ging super snel voorbij, want ik heb een uur lang al lekker in het Spaans zitten kletsen met Donaldo. Meteen maar even achterhaald of ik het salsadansen moet gaan missen, maar dat hoeft hier volgens hem absoluut niet dus ik was meteen al helemaal blij :D
Onderweg heb ik, ondanks dat het donker was, al een beetje kunnen zien hoe het er hier uitziet. De wegen zijn deels verhard en deels niet en vrij hobbelig, langs de kant zag ik allemaal "huisjes" waar groepen mensen stonden of zaten met een muziekje erbij (gezellig) en ik heb heel veel honden zien lopen langs de weg.
Vandaag maar eens een beetje de boel verkennen hier en verder lekker rustig aan doen, want maandag beginnen om 8.00 uur de Spaanse lessen al.

Naja uiteindelijke is het toch nog een heel verhaal geworden (zoals altijd bij mij, ik weet het ;P) dus bereid jullie maar voor op de volgende verhalen dan!

Oja, voor degenen die het leuk vinden om te zien, hieronder de website en een filmpje van het stageadres waar ik naartoe ga:

http://www.mariposaspanishschool.com/

Hasta pronto!
Besos y saludos

  • 08 Februari 2014 - 20:31

    Erna :

    Hoi Joelle fijn dat je lange reis goed is verlopen, ik vind het erg leuk dat je een blog bijhoud zodat we weten wat je daar allemaal ziet en meemaakt. Ik zal het regelmatig lezen. Heel veel plezier daar (ook met de salsa).
    groetjes van ons uit bathmen xxx

  • 09 Februari 2014 - 10:09

    Marjolein Bruggeman:

    Hey Joelle, wat fijn dat je goed bent gearriveerd!! Leuk deze verslagen, zo reizen we gezellig met je mee :-) Veel succes met de Spaanse lessen maar zo te horen komt dat helemaal goed!
    Hasta pront (haha wij leren met je mee ;-) )

    Veel liefs, Marjolein

  • 09 Februari 2014 - 19:21

    Esther:

    Hola, ¿qué tal? ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joëlle

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 3383

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 01 Augustus 2014

Stage in Nicaragua

Landen bezocht: